Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C2G017ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C2G017ABE ABE

C2G017ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C2G017ABE
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C2G017ABE

producent:

ABE

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 95,2
Wysokość [mm] 43,2
Grubość [mm] 16
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427193505
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C2G017ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: VOLVO S80 II, V70 II, V70 III, V70 III/KOMBI, XC70 II FORD FIESTA VI, FOCUS II, GALAXY II, GALAXY MK II, KUGA I, MONDEO IV, MONDEO V 1.4D-4.4 01.01-04.17

Klocki hamulcowe C2G017ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE klocków hamulcowych C2G017ABE producenta ABE

FORD

1439867, 1459408, 1477803, 1566234, 1682005, 1756395, 6G912M008GB, 6G912M008GD, 6G912M008GF, 6G912M008GC, ME6G9J2M008GA

VOLVO

30671576, 30742490, 30794553

numery OEM:
FORD      1 439 867
FORD      1 459 408
FORD      1 477 803
FORD      1 566 234
FORD      1 682 005
FORD      1 756 395
FORD      6G91 2M008 GB
FORD      6G91 2M008 GD
FORD      6G91 2M008 GF
FORD      6G91-2M008-GC
FORD      ME6G-9J2M008-GA
VOLVO      3 067 157 6
VOLVO      3 074 249 0
VOLVO      3 079 455 3

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C2G017ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.