Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 240012 a.b.s.

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240012 A.B.S.

240012 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny A.B.S.

przewidywany termin wysyłki: ?

: >10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

240012

producent:

A.B.S.

Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 125
Rozmiar gwintu 1 FM14X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM16X1.5 RHT
nr EAN 8717109324938
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240012 A.B.S.

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240012 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240012 producenta A.B.S.

AUDI

4D0422821A, 8E0419801B, 8E0422821, 8E0422821C

VOLKSWAGEN

4D0422821A

SEAT

8E0422821C

numery OEM:
AUDI      4D0422821A
AUDI      8E0419801B
AUDI      8E0422821
AUDI      8E0422821C
SEAT      8E0422821C
VOLKSWAGEN      4D0422821A
VAG      4D0 422 821A
VAG      8E0 419 801B
VAG      8E0 422 821
VAG      8E0 422 821C

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240012 A.B.S. w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240012 A.B.S.:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Firma A.B.S. jest stosunkowo nowym dostawcą części zamiennych do samochodów, bo powstała w roku 1978. Szybko ugruntowała sobie pozycję na rynku zamienników produkując stosunkowo nie drogie ale jednocześnie dobrej jakości części samochodowe początkowo do samochodów europejskich, później także do azjatyckich.

A.B.S. koncentruje się na produkcji części zawieszenia, układu kierownicznego oraz układu hamulcowego. Produkowane przez A.B.S. auto części cieszą się uznaniem posiadaczy aut.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.