przewidywany termin wysyłki: ?
| Śr. wewn. bębna ham. [mm] | 228,6 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 52 |
| Wysokość [mm] | 89 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Średnica piasty 1 [mm] | 62 |
| Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 272 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
| Średnica piasty 2 [mm] | 52,3 |
| Ciężar [kg] | 10,6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem |
| nr EAN | 8717109620436 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 2749-SC A.B.S.
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
51904079
432000505R, 432001501R, 432004197R, 432005573R, 432007320R, 6001550813
432000505R, 432001501R, 432005573R, 432007320R, 6001550813, 8200381151
51904079
4154230101, A4154230101
432001501R
| CHRYSLER | 51904079 | |
| FIAT | 51904079 | |
| LADA | 432001501R | |
| LANCIA | 51904079 | |
| MERCEDES-BENZ | 415 423 01 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A 415 423 01 01 | |
| RENAULT | 432000505R | |
| RENAULT | 432001501R | |
| RENAULT | 432005573R | |
| RENAULT | 432007320R | |
| RENAULT | 6001550813 | |
| RENAULT | 8200381151 | |
| DACIA | 432000505R | |
| DACIA | 432001501R | |
| DACIA | 432004197R | |
| DACIA | 432005573R | |
| DACIA | 432007320R | |
| DACIA | 6001550813 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 2749-SC A.B.S. w samochodach:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.
Firma A.B.S. jest stosunkowo nowym dostawcą części zamiennych do samochodów, bo powstała w roku 1978. Szybko ugruntowała sobie pozycję na rynku zamienników produkując stosunkowo nie drogie ale jednocześnie dobrej jakości części samochodowe początkowo do samochodów europejskich, później także do azjatyckich.
A.B.S. koncentruje się na produkcji części zawieszenia, układu kierownicznego oraz układu hamulcowego. Produkowane przez A.B.S. auto części cieszą się uznaniem posiadaczy aut.