Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel VECTRA C GTS (Z02) 3.0 CDTI (F68) (2003.06-2005.07) 177km » 111-02-226 ashika
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Gts (z02) 3.0 Cdti (f68) (2003.06-2005.07) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-02-226 ASHIKA

111-02-226 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego ASHIKA
ashika 111-02-226
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-02-226
111-02-226

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

111-02-226

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość całkowita [mm]112
Gwint zewn. [mm]17 x 1,5
Długość gwintu [mm]52
Wysokość zabudowy78
Średnica zabudowy [mm]15
Gwint zewn. 1 [mm]14 x 1,5
nr EAN8033001404807
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-02-226 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      45046-29115
TOYOTA      45046-29125
TOYOTA      45046-39105
TOYOTA      45046-39106
TOYOTA      45046-39125
TOYOTA      45046-39175
TOYOTA      45046-39215
TOYOTA      45046-39235
TOYOTA      45046-39385
TOYOTA      4504639115
TOYOTA      4504639165
TOYOTA      4504639355
TOYOTA      4504639375
VAG      J4504639165
VAG      J4504639375

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-02-226 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-02-226 ASHIKA:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartek, Wałbrzych
2019-10-30
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.