Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bentley CONTINENTAL 6.75 V8 R (1999.08-2002.10) 408km » 111-06-613R ashika
wybrany samochód: 
Bentley Continental 6.75 V8 R (1999.08-2002.10) 408km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-06-613R ASHIKA

111-06-613R Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego ASHIKA

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

111-06-613R

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu po prawej
Długość całkowita [mm]113
Gwint wewnętrzny [mm]12x1,25
Długość gwintu [mm]30
Wysokość zabudowy65
Średnica zabudowy [mm]12
Gwint zewn. [mm]10x1,25
nr EAN8033001876321
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-06-613R ASHIKA

numery OEM:
DAIHATSU      45046-87707
DAIHATSU      4504687707000
DAIHATSU      4504697204
DAIHATSU      4504697204000

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-06-613R ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-06-613R ASHIKA:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartek, Wałbrzych
2019-10-30
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.