Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) (2002.08-2005.10) 146km » D5093 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 Ii (nb) 1.8 (nb8c) (2002.08-2005.10) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5093 SEINSA AUTOFREN

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

D5093

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
dla numeru OE1K0412303B
nr EAN8430320214214
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5093 SEINSA AUTOFREN

Zestaw montażowy amortyzatora przód pasuje do: AUDI A3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, ROOMSTER, SUPERB II 1.0-Electric 08.92-
numery OEM:
VAG      1K0412303B
VAG      6N0413175A

Zastosowanie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5093 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5093 SEINSA AUTOFREN:

Patryk, Bovenkarspel
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.