Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER II Furgon (FD) 2.5 D (FD0A, FD0E, FD2E, FD3E) (1998.07-2001.01) 80km » DC72759 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.5 D (fd0a, Fd0e, Fd2e, Fd3e) (1998.07-2001.01) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC72759 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

    Ocena:
numer części:

DC72759

Strona zabudowy:Oś tylna strona prawa
System hamulcowy:Nbk
System hamulcowy:NBK
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:32
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:9
średnica [mm]:32

Status produktu: Normal
Strona zabudowy:Oś tylna strona prawa
System hamulcowy:Nbk
System hamulcowy:NBK
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:32
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:9
średnica [mm]:32

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC72759 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 180.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC72759 MAZDA MX-5 I (NA) 1.6, 1.8 02/94 - 04/98 TYŁ PRAWY
numery OEM:
MAZDA      NA75-26-61X
MAZDA      NA752661X
MAZDA      NAZ5-26-98ZC

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC72759 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.