Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 1.9 TDI (2001.08-2005.01) 130km » DRB0880 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 1.9 Tdi (2001.08-2005.01) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Europe Reman DRB0880 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRB0880 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

    Ocena:
numery handlowe:

DB1990

numer części:

DRB0880

Długość 1/Długość 2 [mm]:14.0 / 61.0
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG361
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Ilość żeber:5
Długość 1 [mm]:29
Fan: IF
Status produktu: Normal
Długość 1/Długość 2 [mm]:14.0 / 61.0
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG361
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Ilość żeber:5
Długość 1 [mm]:29
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRB0880 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 219.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRB0880
numery OEM:
VOLKSWAGEN      028903026B
VAG      028093027C
VAG      028903026B

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRB0880 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.