przewidywany termin wysyłki: ?
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388563 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES20303-12B1 DELPHI
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
46418568, 46455802, 46474584, 46519517, 46750245, 46751082, 60816318
46418568, 46455802, 46474584, 46519517, 46750245, 46751082, 60816318
46474584, 46750245, 46751082, 60816318
MHK100840, MHK100840L
MHK100840L
MHK100840
| ALFA ROMEO | 46474584 | |
| ALFA ROMEO | 46750245 | |
| ALFA ROMEO | 46751082 | |
| ALFA ROMEO | 60816318 | |
| FIAT | 46418568 | |
| FIAT | 46455802 | |
| FIAT | 46474584 | |
| FIAT | 46519517 | |
| FIAT | 46750245 | |
| FIAT | 46751082 | |
| FIAT | 60816318 | |
| LANCIA | 46418568 | |
| LANCIA | 46455802 | |
| LANCIA | 46474584 | |
| LANCIA | 46519517 | |
| LANCIA | 46750245 | |
| LANCIA | 46751082 | |
| LANCIA | 60816318 | |
| MG | MHK100840 | |
| ROVER | MHK100840 | |
| ROVER | MHK100840L | |
| LAND ROVER | MHK100840L |
Zastosowanie Sonda lambda ES20303-12B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES20303-12B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.