Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD153 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD153 DOLZ

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

02KD018, 02KD029, 02KD073, 02KD502, 05KD106, 06KD038, 06KD108, 06KD150, A255

numer części:

KD153

producent:

DOLZ

Ilość zębów 145
Szerokość [mm] 25
Ciężar [kg] 2,05
dla numeru artykułu A255
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
02KD018 Śruba koła pasowego
02KD029 Śruba koła pasowego
02KD073 Śruba koła pasowego
02KD502 Nakrętka
05KD106 Pasek rozrządu
06KD038 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD108 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD150 Rolka
A255 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD153 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 ALLROAD B9, A4 B8, A4 B9, A5, A6 C7, Q2, Q3, Q5, TT, SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA V, LEON 1.4-2.0DH 11.07-

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD153 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD153 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD153 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD153 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.