Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » O115 dolz

Pompa wodna O115 DOLZ

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

O115

producent:

DOLZ

Ilość zębów 50
Zazębienie HELICAL
nr EAN 8430632151153
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna O115 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, RENAULT ESPACE IV, VEL SATIS, SAAB 9-5 3.0D 07.01-

Pompa wodna O115 ma zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa wodna O115 producenta DOLZ

SAAB

5951835, 5956107

RENAULT

7701474006, 8671019586

OPEL

1334144, 97730781

numery OEM:
OPEL      1334144
OPEL      97730781
RENAULT      7701474006
RENAULT      8671019586
SAAB      5951835
SAAB      5956107
VAUXHALL      97730781

Zastosowanie Pompa wodna O115 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna O115 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.