Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-3887 elstock

Alternator 28-3887 ELSTOCK

    Ocena:
numer części:

28-3887

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 120
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ø koła pasowego [mm] 65
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki L-DFM (Plug 121)
Ciężar netto [kg] 6,5
Otwór Ø 1 [mm] 10
nr EAN 5704651035293

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-3887 ELSTOCK

Koszt kaucji: 87.65 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR VW PASSAT 98- REGENEROWANY

Alternator 28-3887 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Alternator 28-3887 producenta ELSTOCK

VOLKSWAGEN

059903015F, 059903015G, 059903015GX, 06C903016, 06C903016A, 06C903016AX, 06C903016X, 078903016F, 078903016FX, 078903016H, 078903016HX

numery OEM:
VOLKSWAGEN      059903015F
VOLKSWAGEN      059903015G
VOLKSWAGEN      059903015GX
VOLKSWAGEN      06C903016
VOLKSWAGEN      06C903016A
VOLKSWAGEN      06C903016AX
VOLKSWAGEN      06C903016X
VOLKSWAGEN      078903016F
VOLKSWAGEN      078903016FX
VOLKSWAGEN      078903016H
VOLKSWAGEN      078903016HX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-3887 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.