Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-4733 elstock

Alternator 28-4733 ELSTOCK

    Ocena:
numer części:

28-4733

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 140
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 12
Ø koła pasowego [mm] 56
Ilość żeber 6
Zacisk M8
Ciężar netto [kg] 6,5
Otwór Ø 1 [mm] 9
nr EAN 5704651038539

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-4733 ELSTOCK

Koszt kaucji: 584.31 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR AUDI A3 1,8TFSI,20TFSI 06-12 REGENEROWANY

Alternator 28-4733 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Alternator 28-4733 producenta ELSTOCK

VOLKSWAGEN

06B903016AA, 06B903016AB, 06B903016AF, 06B903019E, 06B903019EX, 06D903016A, 06D903016AX, 06J903023C, 06J903023CX, 06K903023, 06K903023X

numery OEM:
VOLKSWAGEN      06B903016AA
VOLKSWAGEN      06B903016AB
VOLKSWAGEN      06B903016AF
VOLKSWAGEN      06B903019E
VOLKSWAGEN      06B903019EX
VOLKSWAGEN      06D903016A
VOLKSWAGEN      06D903016AX
VOLKSWAGEN      06J903023C
VOLKSWAGEN      06J903023CX
VOLKSWAGEN      06K903023
VOLKSWAGEN      06K903023X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-4733 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.