Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 86-0817 elstock

Zacisk hamulca 86-0817 ELSTOCK

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-0817

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 87-0817
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta LUCAS
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 264
Materiał Aluminium
Ciężar netto [kg] 1,4
ID przewodu 3,0 mm
nr EAN 5704651278782

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-0817 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA G/ZAFIRA 98-10 LE

Zacisk hamulca 86-0817 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zacisk hamulca 86-0817 producenta ELSTOCK

OPEL

1605078, 1605116, 1605119, 1605971, 542047, 542467, 5542275, 93146084, 93170606, 93175250, 93176084, 93176623, 93184693

numery OEM:
OPEL      1605078
OPEL      1605116
OPEL      1605119
OPEL      1605971
OPEL      542047
OPEL      542467
OPEL      5542275
OPEL      93146084
OPEL      93170606
OPEL      93175250
OPEL      93176084
OPEL      93176623
OPEL      93184693
VAUXHALL      93170606
VAUXHALL      93175250
VAUXHALL      93176623
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-0817 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-0817 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.