Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 86-0851 elstock

Zacisk hamulca 86-0851 ELSTOCK

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-0851

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 87-0851
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta BREMBO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 28
Średnica 2 [mm] 30
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 28
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 330
Materiał Aluminium
Ciężar netto [kg] 2,4
nr EAN 5704651300377

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-0851 ELSTOCK

Koszt kaucji: 204.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. AUDI T. Q7 3,0-6,0 TDI QUATTRO 06-15 LE

Zacisk hamulca 86-0851 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca 86-0851 producenta ELSTOCK

VOLKSWAGEN

7L6615423D, 7L6615423G, 7L6615423H, 7L6615423L

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7L6615423D
VOLKSWAGEN      7L6615423G
VOLKSWAGEN      7L6615423H
VOLKSWAGEN      7L6615423L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-0851 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-0851 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.