Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 7.8432 facet eps

Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8432 FACET EPS

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

EPS 1.880.432, KW 580 432

numer części:

7.8432

producent:

FACET EPS

Temperatura otwarcia [°c] 87
Wysokość [mm] 31
Średnica 1 [mm] 54
Średnica 2 [mm] 35
nr EAN 8012510088593
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
7.8223S Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent
7.9590 Uszczelka, Made in Italy - OE Equivalent
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8432 FACET EPS

Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8432 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8432 producenta FACET EPS

AUDI

032121113, 03G121113A, 044121113, 056121113D, 068121113H

VOLKSWAGEN

032121113, 03G121113A, 044121113, 056121113D, 068121113B, 068121113D, 068121113H

SEAT

03G121113A, 044121113, 056121113D, 068121113H

FORD

1002788, 1018799, 1031881, 1096699, 6124378, 6176366, 84FF8575BA, 84FF8575B2A, 95VW8575AA, 95VW8575AB, 95VW8575BA, 95VW8575CA

SKODA

03G121113A, 044121113, 068121113H

numery OEM:
AUDI      032 121 113
AUDI      03G 121 113 A
AUDI      044 121 113
AUDI      056 121 113 D
AUDI      068 121 113 H
FORD      1 002 788
FORD      1 018 799
FORD      1 031 881
FORD      1 096 699
FORD      6 124 378
FORD      6 176 366
FORD      84FF-8575-BA
FORD      84FF-8575B-2A
FORD      95VW-8575-AA
FORD      95VW-8575-AB
FORD      95VW-8575-BA
FORD      95VW-8575-CA
SEAT      03G 121 113 A
SEAT      044 121 113
SEAT      056 121 113 D
SEAT      068 121 113 H
SKODA      03G 121 113 A
SKODA      044 121 113
SKODA      068 121 113 H
VOLKSWAGEN      032 121 113
VOLKSWAGEN      03G 121 113 A
VOLKSWAGEN      044 121 113
VOLKSWAGEN      056 121 113 D
VOLKSWAGEN      068 121 113 B
VOLKSWAGEN      068 121 113 D
VOLKSWAGEN      068 121 113 H

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8432 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8432 FACET EPS:

Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 7.8322
Grzegorz, Warszawa
2022-03-30
 5/5
Działa poprawnie, nie ma z nim problemów. Uszczelka w zestawie.
lukasz, new ross
2022-07-04
 5/5
ok
andrzej, Warszawa
2022-12-14
 5/5
Termostat wadliwy zwróciłem bez odzewu jeszcze trochę poczekam ciekawe jak się skończy ta moja reklamcja
Hubert, Piotrków Tryb.
2022-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.