Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 9.6313 facet eps

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6313 FACET EPS

9.6313 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

przewidywany termin wysyłki: ?

:1 szt. wysyłka Środa
:1 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.413, KW 470 413

numer części:

9.6313

producent:

FACET EPS

Opór [Ohm] 0,56
nr EAN 8012510089903
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6313 FACET EPS

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6313 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

Numery OE Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6313 producenta FACET EPS

ROVER

NEC101000, NEC101000SLP, NEC101010

MG

NEC101000, NEC101010

numery OEM:
MG      NEC101000
MG      NEC101010
ROVER      NEC101000
ROVER      NEC101000SLP
ROVER      NEC101010
LAND ROVER      NEC101010L

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6313 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6313 FACET EPS:

ALFRED, TALLINN
2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.