Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT (1989.11-1993.10) 94km » CH9232ECO fram
wybrany samochód: 
Renault Master I Platforma / Podwozie (p__) 2.5 Dt (1989.11-1993.10) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju CH9232ECO FRAM

CH9232ECO Filtr oleju FRAM

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CH9232ECO

producent:

FRAM

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]65
Średnica wewnętrzna [mm]31
Wysokość [mm]136
nr EAN5022650262893
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju CH9232ECO FRAM

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6131800009
MERCEDES-BENZ      6131840025
MERCEDES-BENZ      A6131800009
MERCEDES-BENZ      A6131840025
AC      AC6209E
AC      AC6275E

Zastosowanie Filtr oleju CH9232ECO FRAM w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju CH9232ECO FRAM:

Anatol, Wałbrzych
2020-01-21
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie fram , także teraz
Michał, Sanok
2021-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.