Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Audi E-TRON GT sedan (F83, F8P) S quattro (2024-???) 680km » BZ3012S fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi E-tron Gt Sedan (f83, F8p) S Quattro (2024-???) 680km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła BZ3012S FTE automotive GmbH

BZ3012S Czujnik, prędkość obrotowa koła FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

BZ3012S

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1100
nr EAN4028569444031
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła BZ3012S FTE automotive GmbH

numery OEM:
SKODA      3B0 927 807 B
SKODA      3B0 927 807 C
SKODA      8E0 927 807
VOLKSWAGEN      3B0 927 807 B
VOLKSWAGEN      3B0 927 807 C
VOLKSWAGEN      8E0 927 807

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła BZ3012S FTE automotive GmbH w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.