Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI (2004.07-2011.03) 136km » FBS09049 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.0 Tdi (2004.07-2011.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy FBS09049 FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

FBS09049

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1450
Długość 2 [mm]1100
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN4028569458106
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS09049 FTE automotive GmbH

numery OEM:
ALFA ROMEO      46401725
ALFA ROMEO      46456850
ALFA ROMEO      60577826
ALFA ROMEO      60625064
ALFA ROMEO      60806310
ALFA ROMEO      60812799
ALFA ROMEO      7615342
FIAT      46401725
FIAT      46456850
FIAT      60577826
FIAT      60625064
FIAT      60806310
FIAT      60812799
FIAT      7615342
LANCIA      46401725
LANCIA      46456850
LANCIA      60577826
LANCIA      60625064
LANCIA      60806310
LANCIA      60812799
LANCIA      7615342

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS09049 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.