Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro (2015.05-2018.01) 262km » FBS17069 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tdi Quattro (2015.05-2018.01) 262km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy FBS17069 FTE automotive GmbH

FBS17069 Cięgło, hamulec postojowy FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

FBS17069

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm]1478/1242 1490/1256
nr EAN4028569486307
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS17069 FTE automotive GmbH

numery OEM:
OPEL      13255756
OPEL      13255850
OPEL      13355088
OPEL      522043
OPEL      522061
OPEL      522081
VAUXHALL      13255756
VAUXHALL      13255850
VAUXHALL      13355088

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS17069 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.