Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro (2015.05-2018.01) 262km » RX349879A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tdi Quattro (2015.05-2018.01) 262km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX349879A0 FTE automotive GmbH

RX349879A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX349879A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]34
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyKASCO
parzyste numery artykułówRX349880A0
nr EAN4028569664866
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8645041 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8835014 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8935013 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX349879A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L pasuje do: HYUNDAI I30; KIA CEE'D, PRO CEE'D 1.4-2.0LPG 12.06-12.16
numery OEM:
HYUNDAI      58210-1H300
HYUNDAI      58310-1HA00
KIA      582101H300
KIA      583101HA00

Zastosowanie Zacisk hamulca RX349879A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.