Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro (2008.10-2011.03) 190km » RX389847A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.7 Tdi Quattro (2008.10-2011.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX389847A0 FTE automotive GmbH

RX389847A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX389847A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówRX389848A0
nr EAN4028569448800
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8625014 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8825016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8937008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX389847A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX389847A0 FORD MONDEO III 1.8 16V 110KM 00-04, 2.0 16V 146KM 00-04 TYŁ LEWY
numery OEM:
FORD      1121850
FORD      1144079
FORD      1478420
FORD      1522076
FORD      1S71-2553-AA
FORD      1S71-2553-AE
FORD      1S71-2553-AF
FORD      RM1S7J-2553-AC

Zastosowanie Zacisk hamulca RX389847A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.