Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI quattro (2008.10-2011.03) 220km » RX389876A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.8 Fsi Quattro (2008.10-2011.03) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX389876A0 FTE automotive GmbH

RX389876A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX389876A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałAluminium
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówRX389875A0
nr EAN4028569487137
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8637003 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8837007 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8923011 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX389876A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P pasuje do: FIAT BRAVO II, MULTIPLA, STILO; LANCIA DELTA III 1.2-2.4 04.99-12.14
numery OEM:
CHRYSLER      77365115
FIAT      71793099
FIAT      71793845
FIAT      77363520
FIAT      77364604
FIAT      77364644
FIAT      77365115
LANCIA      71793845
LANCIA      77363520
LANCIA      77364604
LANCIA      77364644
LANCIA      77365115

Zastosowanie Zacisk hamulca RX389876A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.