Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.4 (1997.12-2005.01) 165km » RX409835A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.4 (1997.12-2005.01) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX409835A0 FTE automotive GmbH

RX409835A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX409835A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka 1 [mm]40
Średnica tłoka 2 [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX409836A0
nr EAN4028569495002
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8647013 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8647014 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX409835A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX409835A0 AUDI CABRIOLET 92-00, COUPE 88-96, 80 91-96
numery OEM:
AUDI      895 615 123 A
SEAT      895 615 123 A
SKODA      895 615 123 A
VOLKSWAGEN      895 615 123 A
zamienniki:
PF11133
brak
LPR
13012147123
brak
SBS
341956
brak
KAWE
38137400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX409835A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.