Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.4 (1997.12-2005.01) 165km » RX459838A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.4 (1997.12-2005.01) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX459838A0 FTE automotive GmbH

RX459838A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX459838A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka 1 [mm]45
Średnica tłoka 2 [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX459837A0
nr EAN4028569495095
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8647014 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8819027 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8937007 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX459838A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX459838A0 CITROEN JUMPY 07-
numery OEM:
CITROËN      1607729780
CITROËN      4401K9
FIAT      1607729780
FIAT      9467567080
FIAT      967567080
PEUGEOT      1607729780
PEUGEOT      4401K9
TOYOTA      SU001-A0514
zamienniki:
344171
brak
KAWE
38138300
brak
TEXTAR
DC84171
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Zacisk hamulca RX459838A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.