Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco S-WAY AD260S34FP CNG (2019-???) 340km » RX519823A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Iveco S-way Ad260s34fp Cng (2019-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX519823A0 FTE automotive GmbH

RX519823A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX519823A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]51
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowySUMITOMO
parzyste numery artykułówRX519822A0
nr EAN4028569498072
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8699030 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899068 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8932018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX519823A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: MAZDA MX-5 I, MX-5 II 1.6/1.8 05.90-10.05
numery OEM:
MAZDA      NA75 33 61X
MAZDA      NAZ5 33 98Z
MAZDA      NAZ5-33-98ZA
zamienniki:
LC7474
brak
DELPHI
PF11540
brak
LPR
1301213238
brak
SBS
342757
brak
KAWE
38149500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX519823A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.