Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki GSX-R (751cc - ) GSX-R 1000 /K3/K4 (WVBZ) (2003.01-2003.12) 165km » RX519843A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Suzuki Gsx-r (751cc - ) Gsx-r 1000 /k3/k4 (wvbz) (2003.01-2003.12) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX519843A0 FTE automotive GmbH

RX519843A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX519843A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]51
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówRX519842A0
nr EAN4028569501116
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8633055 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833043 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8945029 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX519843A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX519843A0
numery OEM:
AUDI      2E0 615 406B
AUDI      2E0 615 424
MERCEDES-BENZ      003 420 72 83
MERCEDES-BENZ      A 003 420 72 83
SEAT      2E0 615 406 B
SEAT      2E0 615 424
SKODA      2E0 615 406 B
SKODA      2E0 615 424
VOLKSWAGEN      2E0 615 406 B
VOLKSWAGEN      2E0 615 424

Zastosowanie Zacisk hamulca RX519843A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.