Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 1.9 dT (JA0K, JA0Y) (1997.01-1999.09) 90km » RX529811A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 1.9 Dt (ja0k, Ja0y) (1997.01-1999.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX529811A0 FTE automotive GmbH

RX529811A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX529811A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]52
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówRX529812A0
nr EAN4028569490014
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8633031 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833021 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8933004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX529811A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX529811A0 MERCEDES SPRINTER CLASSIC 3,5-T 13-
numery OEM:
AUDI      2D0 615 423B
MERCEDES-BENZ      001 420 67 83
MERCEDES-BENZ      902 420 16 02
MERCEDES-BENZ      902 420 22 02
MERCEDES-BENZ      A 001 420 67 83
MERCEDES-BENZ      A 902 420 16 02
MERCEDES-BENZ      A 902 420 22 02
SEAT      2D0 615 423 B
SKODA      2D0 615 423 B
VOLKSWAGEN      2D0 615 423 B

Zastosowanie Zacisk hamulca RX529811A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.