Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi E-TRON GT sedan (F83, F8P) S quattro (2024-???) 680km » RX5498167A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi E-tron Gt Sedan (f83, F8p) S Quattro (2024-???) 680km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX5498167A0 FTE automotive GmbH

RX5498167A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX5498167A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]18
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowySUMITOMO
parzyste numery artykułówRX5498168A0
nr EAN4028569494043
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8630011 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8930009 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX5498167A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX5498167A0 MITSUBISHI COLT IV 92-96, COLT V 95-03, LANCER V 92-03
numery OEM:
MITSUBISHI      MB928424
PROTON      MB928424
zamienniki:
LC7497
brak
DELPHI
ADC44823
brak
BLUE PRINT
PF11291
brak
LPR
0 986 47A 380
brak
BOSCH
1301213041
brak
SBS
342306
brak
KAWE
38138800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX5498167A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.