Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B6 (8E2) 2.5 TDI (2002.07-2004.12) 163km » RX549871A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 2.5 Tdi (2002.07-2004.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX549871A0 FTE automotive GmbH

RX549871A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX549871A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX549872A0
nr EAN4028569451466
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8699055 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847004 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX549871A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX549871A0 SEAT AROSA 00-04
numery OEM:
AUDI      6N0 615 123C
SEAT      6N0 615 123 C
SEAT      6N0 615 123 CX
SKODA      6N0 615 123 C
VOLKSWAGEN      6N0 615 123 C
VOLKSWAGEN      6N0 615 123 CX
zamienniki:
LC7561
brak
DELPHI
PF10381
brak
LPR
13012147165
brak
SBS
342666
brak
KAWE
38024400
brak
TEXTAR
38074500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX549871A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.