Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Audi A3 (8V1, 8VK) S3 quattro (2014.05-2016.08) 286km » H12396-10 glaser
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) S3 Quattro (2014.05-2016.08) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów H12396-10 GLASER

H12396-10 Uszczelka, głowica cylindrów GLASER

    Ocena:
numer części:

H12396-10

producent:

GLASER

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]1,57
otwór Ø [mm]81,70
Ilość otworów2
nr EAN8429020163250
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów H12396-10 GLASER

numery OEM:
AUDI      074 103 383 AH
VOLVO      8 658 620
VOLKSWAGEN      046 103 383 AF
VOLKSWAGEN      046 103 383 G
VOLKSWAGEN      046 103 383 Q
VOLKSWAGEN      046 103 383 T
VOLKSWAGEN      074 103 383 AH
VOLKSWAGEN      074 103 383 S

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów H12396-10 GLASER w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.