przewidywany termin wysyłki: ?
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
| Szerokość 1 [mm] | 27 |
| Liczba zębów 1 | 123 |
| nr EAN | 8032747067499 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP977-1 GRAF
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
7701473120, 7701475115, 7701475995, 7701476571, 7701477012, 7701477028, 7701478031, 8671019519
13028BN700, 13028BN701, 13028DN700, 13028DN701, 1680600QA2, 1680600QAZ, 1680600QBC, 1680600QBE, 2101000Q0E
7701475995, 7701478031
1276184A00, 1741084A11
| NISSAN | 13028-BN700 | |
| NISSAN | 13028-BN701 | |
| NISSAN | 13028-DN700 | |
| NISSAN | 13028-DN701 | |
| NISSAN | 16806-00QA2 | |
| NISSAN | 16806-00QAZ | |
| NISSAN | 16806-00QBC | |
| NISSAN | 16806-00QBE | |
| NISSAN | 21010-00Q0E | |
| RENAULT | 77 01 473 120 | |
| RENAULT | 77 01 475 115 | |
| RENAULT | 77 01 475 995 | |
| RENAULT | 77 01 476 571 | |
| RENAULT | 77 01 477 012 | |
| RENAULT | 77 01 477 028 | |
| RENAULT | 77 01 478 031 | |
| RENAULT | 86 71 019 519 | |
| SUZUKI | 1276184A00 | |
| SUZUKI | 17410-84A11 | |
| DACIA | 77 01 475 995 | |
| DACIA | 77 01 478 031 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP977-1 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP977-1 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.