Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » PA1037 graf

Pompa wodna PA1037 GRAF

PA1037 Pompa wodna GRAF

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:9 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PA1037

producent:

GRAF

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem zębatym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej
Materiał wirnika pompy wody Termoplast
Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 8032747268650
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1037 GRAF

POMPA WODY RENAULT 2,0DCI 05-

Pompa wodna PA1037 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa wodna PA1037 producenta GRAF

NISSAN

2101000Q0C, 2101000Q2G

RENAULT

210103098R, 8200332040, 8200332044

OPEL

4423461, 4431125, 93161595, 95518473

numery OEM:
NISSAN      21010-00Q0C
NISSAN      21010-00Q2G
OPEL      4423461
OPEL      4431125
OPEL      93161595
OPEL      95518473
RENAULT      21 01 030 98R
RENAULT      82 00 332 040
RENAULT      82 00 332 044
VAUXHALL      4431125
VAUXHALL      93161595

Zastosowanie Pompa wodna PA1037 GRAF w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna PA1037 GRAF:

Ryszard, Warszawa
2025-06-17
 5/5
OK

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

GRAF
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.