Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » PA1110 graf

Pompa wodna PA1110 GRAF

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PA1110

producent:

GRAF

Materiał wirnika pompy wody Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 8032747053676
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1110 GRAF

POMPA WODY FORD C-MAX/FOCUS/MONDEO IV 2,0 TDCI 09-

Pompa wodna PA1110 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Pompa wodna PA1110 producenta GRAF

CITROËN

1201K2, 1613518580

PEUGEOT

1201K2, 1613518580, 1635180680

FIAT

9682360280

FORD

1694898, 1727556

TOYOTA

SU001A0194

numery OEM:
CITROËN      1201.K2
CITROËN      1613518580
FIAT      9682360280
FORD      1694898
FORD      1727556
PEUGEOT      1201.K2
PEUGEOT      1613518580
PEUGEOT      1635180680
TOYOTA      SU001-A0194
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna PA1110 GRAF w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna PA1110 GRAF:

Ryszard, Warszawa
2025-06-17
 5/5
OK

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

GRAF
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.