Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 261019 gsp

Wał napędowy 261019 GSP

261019 Wał napędowy GSP

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:5 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numery handlowe:

GDS61019

numer części:

261019

producent:

GSP

Średnica 2 [mm] 130
Ilość zębów, pierścień ABS 45
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Długość [mm] 624
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 261019 GSP

Wał napędowy 261019 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Wał napędowy 261019 producenta GSP

AUDI

3B0407272M, 4B0407271C, 4B0407271M, 4B0407451CX, 8D0407272BB, 8D0407452QX, 8D0407454CV, 8D0407454CX, 8E0407272BJ, JZW407452BX

VOLKSWAGEN

3B0407272M, 8D0407272AJ, 8D0407272BB, 8D0407272DT, 8D0407272EC, 8D0407272EF, 8D0407452CV, 8D0407452CX, 8D0407452LX, 8D0407454CV, 8D0407454CX, JZW407452FX

numery OEM:
AUDI      3B0407272M
AUDI      4B0407271C
AUDI      4B0407271M
AUDI      4B0407451CX
AUDI      8D0407272BB
AUDI      8D0407452QX
AUDI      8D0407454CV
AUDI      8D0407454CX
AUDI      8E0407272BJ
AUDI      JZW407452BX
SEAT      8D0407272BB
VOLKSWAGEN      3B0407272M
VOLKSWAGEN      8D0407272AJ
VOLKSWAGEN      8D0407272BB
VOLKSWAGEN      8D0407272DT
VOLKSWAGEN      8D0407272EC
VOLKSWAGEN      8D0407272EF
VOLKSWAGEN      8D0407452CV
VOLKSWAGEN      8D0407452CX
VOLKSWAGEN      8D0407452LX
VOLKSWAGEN      8D0407454CV
VOLKSWAGEN      8D0407454CX
VOLKSWAGEN      JZW407452FX
VAG      4B0407271C

Zastosowanie Wał napędowy 261019 GSP w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 261019 GSP:

Marcin, Siemianice
2022-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mykola, Warszawa
2022-10-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
makary, Trzcińsko Zdrój
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-01-04
 5/5
Zamówiłem 210072 telefonicznie i sam podjechałem po odbiór
Karolina, Niepruszewo
2021-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Olsztyn
2019-10-08
 5/5
Zawsze kupuję części w tym sklepie także 299212
Wojciech, Pyrzowice
2023-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-06-09
 5/5
półos wygląda jak oryginał, dobry zakup
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Kruszew
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Warszawa
2021-06-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych do samochodów, firmie GSP

 

GSP Automotive Group to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych, która ma swoją siedzibę na Tajwanie. Od czasu powstania w latach 80. XX wieku, firma rozwinęła się i ma fabryki na całym świecie, w tym w Chinach, USA, Meksyku i Europie. Na Starym Kontynencie fabryki znajdują się w Hiszpanii i Czechach, a zatrudniają one ponad 4 tysiące pracowników.

GSP skupia się głównie na produkcji części zamiennej dla samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli. W ofercie znajduje się szeroki zakres produktów, w tym wały napędowe, półosie, łożyska koła, amortyzatory, przeguby kulowe i wiele innych. Jednym z wyróżników firmy jest jej innowacyjność i ciągłe doskonalenie produktów, co pozwala na utrzymanie konkurencyjności na rynku.

GSP jest znana również ze swojej wysokiej jakości produktów oraz dbałości o środowisko naturalne. Firma posiada certyfikaty jakości ISO 9001 oraz ISO 14001, co świadczy o spełnieniu najwyższych standardów jakości. Ponadto, GSP kładzie nacisk na zrównoważony rozwój i wdraża rozwiązania mające na celu minimalizowanie wpływu na środowisko naturalne.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.