| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 41 |
| Długość zewnętrzna [mm] | 309,5 |
| Długość wewnętrzna [mm] | 303 |
| Szerokość zewnętrzna [mm] | 101 |
| Szerokość wewnętrzna [mm] | 88 |
| nr EAN | 4029416234034 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr powietrza J1321061 HERTH+BUSS JAKOPARTS
| GMC | 91 10 614 | |
| GMC | 93161283 | |
| GMC | 93187335 | |
| NISSAN | 16500-00Q0D | |
| NISSAN | 16500-00QAE | |
| NISSAN | 16500-00QAP | |
| NISSAN | 16500-00QAS | |
| NISSAN | 16546-00Q0A | |
| NISSAN | 16546-00Q0C | |
| NISSAN | 16546-00Q0F | |
| NISSAN | 16546-00Q1E | |
| NISSAN | 16546-00QAE | |
| NISSAN | 16546-00QAP | |
| NISSAN | 77010-47285 | |
| NISSAN | 7701476258 | |
| NISSAN | 82000-65768 | |
| OPEL | 09110614 | |
| OPEL | 4 402 614 | |
| OPEL | 44 13 851 | |
| OPEL | 4402614 | |
| OPEL | 4416403 | |
| OPEL | 9110614 | |
| OPEL | 93161283 | |
| OPEL | 93187335 | |
| RENAULT | 77 01 047 285 | |
| RENAULT | 77 01 476 258 | |
| RENAULT | 77 01 477 096 | |
| RENAULT | 7700108724 | |
| RENAULT | 7700115865 | |
| RENAULT | 7700115867 | |
| RENAULT | 7701476235 | |
| RENAULT | 7701477095 | |
| RENAULT | 82 00 065 768 | |
| RENAULT | 82 00 457 286 | |
| RENAULT | 8200325553 | |
| VAUXHALL | 09110614 | |
| VAUXHALL | 4 402 614 | |
| VAUXHALL | 44 13 851 | |
| VAUXHALL | 4416403 | |
| VAUXHALL | 9110614 | |
| VAUXHALL | 93161283 | |
| VAUXHALL | 93187335 | |
| CHEVROLET | 4402614 |
Zastosowanie Filtr powietrza J1321061 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr powietrza J1321061 HERTH+BUSS JAKOPARTS:
Filtr powietrza ma za zadanie filtrowanie powietrza które jest zasysane do silnika i oczyszczanie go z wszelkich zanieczyszczeń które mogłyby doprowadzić do stopniowego uszkodzenia gładzi cylindrowej.
Filtry powietrza mają zazwyczaj postać bibuły ułożonej w formie gęstej harmonijki celem zwiększenia powierzchni filtracyjnej. Kształt filtra powietrza zależny jest od konstrukcji samochodu. Może być on prostokątny, kwadratowy lub okrągły.
Dlaczego należy dbać o regularną wymianę filtra powietrza ? Jego zabrudzenie spowodowane wydłużoną eksploatacją może prowadzić do znacznych oporów pobieranego powietrza i spadku mocy silnika a samochód będzie spalał większe ilości paliwa.