Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS04) (2010.05-???) 88km » TI-400 japanparts
wybrany samochód: 
Dacia Logan (ls_) 1.5 Dci (ls04) (2010.05-???) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-400 JAPANPARTS

TI-400 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
japanparts TI-400
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-400
TI-400

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:6 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-400

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Długość całkowita [mm]80
Gwint wewnętrzny [mm]14X1,5
Długość gwintu [mm]37
Wysokość zabudowy69
Średnica zabudowy [mm]13
Gwint zewn. [mm]10X1,25
nr EAN8033001473674
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-400 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-400 HONDA CIVIC VI 1.6 01-05
numery OEM:
HONDA      53541-S5A-003
HONDA      53541S7A003

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-400 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-400 JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.