Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TI-618L japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-618L JAPANPARTS

TI-618L Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:3 szt.
Wtorek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-618L

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy z przodu z lewej
Długość całkowita [mm] 168
Gwint wewnętrzny [mm] M14X1,5
Długość gwintu [mm] 32
Wysokość zabudowy 73
Średnica zabudowy [mm] 16
Gwint zewn. [mm] M12X1,5
nr EAN 8033001876406
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-618L JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-618L LEWA DAIHATSU TERIOS 02-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-618L ma zastosowanie do modeli samochodów

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-618L producenta JAPANPARTS

DAIHATSU

45047B9070, 45047B9270

numery OEM:
DAIHATSU      45047-B9070
DAIHATSU      45047-B9270
TOYOTA      45047B9070
zamienniki:
J4826020
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-618L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-618L JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.