Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » F602701 kamoka

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602701 KAMOKA

    Ocena:
numer części:

F602701

producent:

KAMOKA

Jednostka ilości Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ograniczenia producenta VW
Rodzaj skrzyni biegów przekładnia mechaniczna z automatyczną zmianą przełożeń
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia manualna 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegów DL501
Typ skrzyni biegów 0B5
nr EAN 5901779810904
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602701 KAMOKA

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602701 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602701 producenta KAMOKA

AUDI

0B5325429E

numery OEM:
AUDI      0B5 325 429 E
SEAT      0B5321371D
SEAT      0B5321371E
SEAT      0B5325429E
SKODA      0B5321371D
SKODA      0B5321371E
SKODA      0B5325429E
VAG      0B5321371D
VAG      0B5321371E
VAG      0B5321371F
VAG      0B5325429E

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602701 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.