Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze » 113-1424X kawe

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1424X KAWE

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

113-1424X

producent:

KAWE

Status produktu: Normalny
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1424X KAWE

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1424X ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

ISUZU

TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1424X producenta KAWE

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1424X KAWE w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 113-1424X KAWE:

Paweł, Warszawa
2022-08-17
 5/5
Do Opla Meriva 1.6 z 2007r Z16XEP pasuje idealnie, polecam
Mariusz, Ząbki
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Nikolas, Wojnowice
2023-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.