Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 4300670 kraft automotive

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300670 KRAFT AUTOMOTIVE

4300670 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny KRAFT AUTOMOTIVE

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

4300670

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy z obu stron
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M16X1.5
Numer seryjny 4300670
nr EAN 5901159100205
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300670 KRAFT AUTOMOTIVE

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300670 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300670 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

VOLKSWAGEN

701419810A, 701419810B, 701419821C, partof701419803C, partof701419804C

numery OEM:
VOLKSWAGEN      701419810A
VOLKSWAGEN      701419810B
VOLKSWAGEN      701419821C
VOLKSWAGEN      part of 701419803C
VOLKSWAGEN      part of 701419804C

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300670 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.