Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 4310660 kraft automotive

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4310660 KRAFT AUTOMOTIVE

4310660 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego KRAFT AUTOMOTIVE

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

4310660

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy zewnętrzny
Numer seryjny 4310660
nr EAN 5901159096423
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4310660 KRAFT AUTOMOTIVE

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4310660 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4310660 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

VOLKSWAGEN

7M0422818A, 7M0422818, 7M0422818B, 7M3422818

FORD

1058377, 1058378, 1092377, 1234258, 3M213280AA, 95VW3280BB, 95VW3280BC

SEAT

7M0422818A, 7M0422818, 7M0422818B, 7M3422818

numery OEM:
FORD      105 8377
FORD      1058378
FORD      1092377
FORD      1234258
FORD      3M213280AA
FORD      95VW3280BB
FORD      95VW3280BC
SEAT      7M0 422 818A
SEAT      7M0422818
SEAT      7M0422818B
SEAT      7M3422818
VOLKSWAGEN      7M0 422 818A
VOLKSWAGEN      7M0422818
VOLKSWAGEN      7M0422818B
VOLKSWAGEN      7M3422818

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4310660 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.