Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 34398 01 lemförder

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 34398 01 LEMFÖRDER

34398 01 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora LEMFÖRDER

przewidywany termin wysyłki: ?

: >10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numer części:

34398 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Ilość na oś 2
nr EAN 4047437350618
dla numeru OE41741-58J00
dla numeru OE48619-0D010
dla numeru OE48619-0D011
dla numeru OE48619-0H010
dla numeru OE5036 57
dla numeru OE51726-SAA-003
dla numeru OE51726-SAA-013
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Liczba na oś2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 34398 01 LEMFÖRDER

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CITROEN C1, C1 II, FIAT PANDA, HONDA CITY IV, JAZZ II, PEUGEOT 107, 108, SUZUKI SWIFT III, SWIFT IV, TOYOTA AYGO, RACTIS 1.0-1.8 03.02-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 34398 01 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 34398 01 producenta LEMFÖRDER

TOYOTA

486190D010, 486190D011, 486190H010

HONDA

51726SAA003, 51726SAA013

CITROËN

503657

PEUGEOT

503657

SUZUKI

4174158J00

numery OEM:
CITROËN      5036 57
DAIHATSU      48619-0D011
HONDA      51726-SAA-003
HONDA      51726-SAA-013
PEUGEOT      5036 57
SUZUKI      41741-58J00
TOYOTA      48619-0D010
TOYOTA      48619-0D011
TOYOTA      48619-0H010
zamienniki:
88-792-L
brak
BOGE

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 34398 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 34398 01 LEMFÖRDER:

Marcin, Tomaszów Mazowiecki
2020-10-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Góra
2020-05-14
 5/5
bardzo dobry zestaw wszystko pasuje
Grzegorz, Warszawa
2021-05-19
 5/5
Bardzo dobra jakość. Polecam.
Adam, Bytom
2022-10-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Joao, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
Piotr, Warszawa
2023-01-30
 5/5
Jak oryginał
Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roksana, Golczewo
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2021-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Chojna
2024-03-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Koronowo
2025-11-26
 5/5
Świetny produkt, dobra jakość
Radosław Kondzioła
2013-04-28
 5/5
Posiadam Opla Astrę F 1.7 TD Kombi wersja Club z silnikiem Isuzu (rocznik 1995, model do września). Miałem dziwne efekty (chrobotanie, terkotanie, głuche łupanie itp.) przy obracaniu kołem kierownicy, co wskazywało na problem z łożyskami amortyzatora. Jednak dobór odpowiedniego łożyska bez rozkręcania auta nie był prosty. Są tutaj dwa typy - z owalną blachą dookoła i ten komentowany typ - bez blachy. Udało mi się trafić w internecie na informacje, które sugerowały ten właśnie typ bez blachy jako lepiej pasujący do mojego auta. Takie też zakupiłem. Okazało się że łożyska pasują idealnie do tego modelu, zaś zdemontowane wadliwe łożyska były właśnie innego typu (z blachą), w dodatku mocno zardzewiałe. Produkcja made in Germany oraz renoma firmy Lemforder mogą świadczyć odpowiedniej jakości tego produktu. U mnie wszystkie dziwne efekty ustąpiły, kierownica nareszcie kręci się lekko i bez dziwnych dźwięków :) Dodaję ten opis jako podpowiedź gdyby ktoś miał podobne problemy z doborem łożysk do swojej Astry.
MARIUSZ, Rotmanka
2020-07-29
 5/5
Zamontowane bez problemów i jak na razie eksploatacja bez uwag.
Bartłomiej, Warszawa
2023-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, Rotmanka
2020-07-29
 5/5
Zamontowane bez problemów i jak na razie eksploatacja bez uwag.
Ihor, Łódź
2022-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2023-07-30
 5/5
polecam
Grzegorz, Chojna
2024-03-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.