Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1161 lpr

Pompa hamulcowa 1161 LPR

1161 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1161
Pompa hamulcowa 1161
1161
lpr 1161 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1161 lpr
Pompa hamulcowa 1161 lpr
Pompa hamulcowa 1161 lpr
Pompa hamulcowa 1161 lpr

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1161, P20989

numer części:

1161

producent:

LPR

System hamulcowy AP Lockheed
otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532021026
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1161 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: FORD TRANSIT 2.0/2.5D 10.83-08.94
numery OEM:
FORD      6151048
FORD      86VB2A032FA
zamienniki:
M 24 009
brak
BREMBO
FHM1033
brak
FERODO
4007608
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1161 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1161 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.