Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.6 TDI (2012.07-2019.12) 105km » 4875 lpr
wybrany samochód: 
Skoda Rapid (nh3, Nk3, Nk6) 1.6 Tdi (2012.07-2019.12) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4875 LPR

4875 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4875
Cylinderek hamulcowy 4875
4875
lpr 4875 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4875 lpr
Cylinderek hamulcowy 4875 lpr
Cylinderek hamulcowy 4875 lpr
Cylinderek hamulcowy 4875 lpr
47.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4875, C06699

numer części:

4875

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Rozstaw śrub mocujących [mm]31,8
System hamulcowyTRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowanym regulatorem
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu12 x 1
nr EAN8032532016572
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4875 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX, ZX/HATCHBACK, PEUGEOT 306, 306/HATCHBACK 1.1-2.0 03.91-03.05
numery OEM:
CITROËN      95668070
PEUGEOT      4402A1
RENAULT      8671020658

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4875 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4875 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.