Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP01051 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP01051 LUCAS ELECTRICAL

    Ocena:
numer części:

ACP01051

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 6SES14C
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:115
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:130
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: w przygotowaniu
Ograniczenia producenta:DENSO 6SES14C
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:115
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:130
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: w przygotowaniu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP01051 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 418.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor, klimatyzacja ACP01051 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP01051 producenta LUCAS ELECTRICAL

AUDI

8T0260805B, 8T0260805G, 8T0260805H, 8T0260805Q, 8T0260805R

numery OEM:
AUDI      8T0260805B
AUDI      8T0260805G
AUDI      8T0260805H
AUDI      8T0260805Q
AUDI      8T0260805R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP01051 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.