Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP554 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP554 LUCAS ELECTRICAL

    Ocena:
numer części:

ACP554

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 5SL12C
Ilość żeber:5
śr. koła pasowego [mm]:115
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:150
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:DENSO 5SL12C
Ilość żeber:5
śr. koła pasowego [mm]:115
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:150
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP554 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP554 12V FIAT

Kompresor, klimatyzacja ACP554 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP554 producenta LUCAS ELECTRICAL

FIAT

51794515, 55194880, 71724083, 71789107, 771789105

numery OEM:
FIAT      51794515
FIAT      55194880
FIAT      71724083
FIAT      71789107
FIAT      771789105
zamienniki:
8FK 351 114-151
brak
HELLA
5D337-5200
brak
DENSO
5D337-5500
brak
DENSO
8FK 351 114-651
brak
HELLA
447260-0370
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP554 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.