Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI quattro (2008.10-2011.03) 220km » 363600701230 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.8 Fsi Quattro (2008.10-2011.03) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw szczęk hamulcowych, TECHNOKIT 363600701230 MAGNETI MARELLI

    Ocena:
numery handlowe:

TK007BX

numer części:

363600701230

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Strona zabudowyOś tylna
System hamulcowyBENDIX
Średnica cylindra [mm]17,5
Średnica 1 [mm]228
Grubość 1 [mm]42
nr EAN8001063426877
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw szczęk hamulcowych, TECHNOKIT 363600701230 MAGNETI MARELLI

Klocki hamulcowe TORM. KOLODKI TEChN. K-T FIAT TIPO, Tempra (NOVAYa)
numery OEM:
ALFA ROMEO      5888453
ALFA ROMEO      60810038
FIAT      5888453
FIAT      60810038

Zastosowanie Zestaw szczęk hamulcowych, TECHNOKIT 363600701230 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.