Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.5 TSI (2020.01-???) 150km » 944390383800 magneti marelli
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.5 Tsi (2020.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390383800 MAGNETI MARELLI

944390383800 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390383800
Alternator 944390383800

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943356529010, MAR953, MRA38380

numer części:

944390383800

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
Pozycja / stopieńre 80
Ilość żeber6
Złącze / klemaze złączem dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowaniaPodwójna dźwignia obrotowa
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]90
Ø koła pasowego [mm]50
nr EAN8001063534114
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390383800 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 90A, odnowiony) pasuje do: SEAT ALHAMBRA, AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, CALIFORNIA T4 CAMPER, CORRADO 1.0-2.0 02.88-03.10
numery OEM:
FORD      95VW10300LA
VAG      028903025P
VAG      028903025PA
VAG      028903025PX
VAG      030903023C
VAG      030903023F
VAG      030903023FX

Zastosowanie Alternator 944390383800 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390383800 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.